lördag 26 maj 2012

mycket i livet

Fick min mens 12 dagar efter "ägglossning", tror faktiskt att jag inte hade någon denna gång. Ingen mensvärk och extra kort mens. Men så är det ibland.

Samma dag som den kom satt jag och pratade med maken. Vi valde att ta en pause. Har försökt i 10 omgångar och det kan vara skönt att bara få en sommar ifred.
Vad händer... ringer min läkare och meddelar detta, vilket hon tycker att det är fullt förståeligt. He... samma dag på eftermiddag får vi att ivf-första besöket är den 1 juni om en vecka. Hrm... får ringa igen dagen efter och be dem om journalkopior skickade till ivfenheten. Så kort och gott blev det inget sommarlov ifred.

Jag funderar på att byta jobb. Jag trivs inte i miljön. Får nästan ångest av att stänga in mig i den där bunkern. Det är så hemskt trist och mörkt där inne. Man vet inte om det är ljust ute eller vad det är... så näe. Jag måste byta jobb... skiter i mima verkligen just nu. Det är så deprimerande allt ändå... så jag ska börja söka nytt. Tillbaka till Sös tror jag.

Ska kolla runt och se vad jag kan hitta. Denna gång ser jag en annons om kvinnovård så tar jag och söker den. Vill verkligen dit och se om det är min grej!

Igår så fick jag ett andningsproblem. Usch har inte varit med om något värre. Hade 40 graders feber och andnöd. Kunde verkligen inte andas. Det bara tog stopp i andningen. Inge vidare verkligen! Var nära på att ringa ambulans. Men ville verkligen inte till akuten. ville inte sitta och dega där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar