fredag 27 maj 2011

Grönalund - Brännboll och Pergotime!

Var den 18 maj på grönan med jobbet. Vi vart hela 24 stycken!! Vad glad man kan bli för sådant :D Vi hade megakul....folk skålade för mig då det var min idé...var på g att få under bordet då... många fina bilder togs och folk var superglada... så kul!! :D

Igår var det brännbollsturnering... tror inte vi vann om jag ska vara ärlig... kunde inte stanna på hela. Ni som har facebook kan titta där på själva laget :D Inte många men kul ändå!!

Anl till att jag inte kunde stanna var att jag fick tid 18.30 hos gyndr. Så jag var där... fick pergotime :D Så nu kör vi! Den 1 juni ska jag dit och få se om jag fått ett fint ägg. Hoppas det bara är ett och inte fler... är det ett så är det bara att tuta och köra på ordentligt och sen vänta 2 veckor för att se om det börjat växa ett litet liv. Visserligen kan detta ta längre tid än första försöket... men det är igång! Vart uppsatt på IVF lista också...blir kallad om ca 6-12 mån. Så bebisverkstaden är nu i full gång på 100% blir så glad! Hoppas det blir ngt nu och att det tar sig bra... bara att vara igång är skönt trots att det är påfrestande...men samtidigt lika påfrestande att vänta och vänta... så nu äntligen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar