tisdag 18 oktober 2011

Himlans trött och förkyld!

Nu är jag så trött på att vara sjuk! Känns inte som om jag blir bättre utan kurvan stadit går nedåt istället och jag blir sämre dagligen. Är inte ledig igen förrän på fredagen. Men ska verkligen satsa på att bara ligga och inte göra ngt då! Är så slut att det inte riktigt går så bra med ngt känns det som!

Snart dags för jobbet också. Och då får man väl flera pekfingrar på sig... vadå jobb? När du är sjuk! Men faktiskt så har jag redan varit borta en vecka och kan inte vara borta mer... ekonomin ställer till det för en... tyvärr...

Fick hem lite pinpong inloggsuppgifter igår... för att jag ska börja plugga på ki... men jag den kurs jag ansökte hamnade jag reserv på och sen dess har jag inte hört ngt... konstigt... ska försöka ta tag i dem nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar