torsdag 8 mars 2012

Fokus på andra saker

Ja...nu börjar sinnet lätta lite. Börjar ta tag i annat igen. Har tittat på golv på nätet. Inväntar bara försäkringspengar för att gå och handla. Ja vad göra? Han kommer juh inte tillbaka och att behålla det som det är...det är nog för smärtfyllt
Har nästan slutat att titta åt hans håll också. Det börjar kännas att han verkligen inte är där.
Saknar alla små ljud dock... och vissa ord ger smärtsamma översvämmande minnen. De som... bara svämmar över mig och ja... det känns som om jag kommer att börja storgråta på stubben. Sluter ögonen och vad ser jag jo bilder av honom förknippade till ordet. Men annar utöver det. Börjar vardagen kännas lite lättare. Lite mer greppbar

Var på Vul idag. Tre blåsor en minimal knappt 12mm...en på 16mm och en på 19mm... slemhinnan dock inte på topp endast 6mm... inget att göra åt i mitt fall känns det som... den liksom vill inte ge med sig och växa till sig. Vad gör man? Aja... ska ta menopure en gång till idag...har precis gjort det. Sen imorgon ovitrelle... förhoppningsvis är slemhinnan 7mm då och blåsorna 2mm större... eller den tredje den minsta får gärna hålla sig liten. Vill nog inte ha trillingar ändå ;) Men blir det det...så vafan! Jag längtar nu mer och mer efter barn. Det är till och med mer värt än min karriär som Mima sköterska. Det kan jag ta tag i sen! Vill inte bry mig om den biten...vill ha bebis! Längtan vart nog värre nu när min lilla älskling inte finns här och tröstar oss varje gång vi inte lyckats... älskade! Men ja...

Jag har börjat äta mer... dock inte så som jag borde kanske. Hungern finns inte... och det blir då svårt att få i sig rätt mängd mat faktiskt. Det är svårt att veta när är jag mätt? Hoppas det ger med sig snart... vill inte bli så påverkad som att det kommer att gå över till något dåligt...en kort period gör inget

Vägde mig för övrigt...landade på samma vikt som för minst 6 mån sen och om inte mer än så...12 mån kanske? Så underbart! :D Lycka säger jag bara! Jag har nämligen kännt mig rundare och att jag gått upp en del... men näe... bara slappare i kroppen men inte mer vikt... så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar