tisdag 17 november 2015

Flyga med barn

Alltså... tror det kommer att dröja ett tag innan vi flyger igen. Att flyga hem på kvällen i ett flyg fullt med barnfamiljer... det är en pina! Har sådan huvudvärk... ryggvärk och öronvärk.

Jag blir inte irriterad...det är barn...men blir trött av allt skrik runt om. Mina skruttar sover. Till min lycka... men de runt om... de bakom sparkas i säten och skrattar extremt högt och skriker emellanåt... de snett framför gråter hysteriskt... och sedan resterande av majoriteten av barn som låter och har sig Hej vilt på flyget. Nu vill jag vara hemma!

Borta bra men hemma är verkligen bäst! Längtar till att bara slänga upp benen på soffan och slå på tvn en stund.

Semestern har i överlag varit bra. Dock hade vi nog njutit än mer om båda barnen varit lite äldre. Minstingen kräver en del med mat och blöjor. Sedan hade de lite jobbigt med värmen båda två emellanåt. Lille D som kan uttrycka sig kunde säga "skugga" "vatten" så där var det mycket enklare. .. men mini D blev mest gnällig.

Fast nog har vi haft många goa stunder och underbara stunder också! Lite bilder kommer sen när jag väl landat och gjort mig hemmastadd. 

Tillägg: skrev inlägget på planet i lördagskväll. Tisdag idag men har ännu inte hunnit landa här hemma... så bilder dröjer än

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar