onsdag 4 november 2015

Panik!

Beställde en bilbarnstol ifrån bamba och vi har inte haft tid att installera in den. Har inte åkt bil på ca 3v. När vi öppnar den så inser vi att det är helt fel stol. Får panik. Den behövs till på fredag då vi ska åka iväg till Grand Canaria. Skakar och börjar må illa. Är rätt stressad nu iom packning och allt som ska förberedas. Min man är något av den sämre på att planera sådant nämligen. Han skulle bara kunna packa ner en tandborste och vara redo...typ

Skickar ett mail samt ringer bamba idag. Tur att de är tillmötesgående och bra. De hittade vår stol och har nu skickat den i express så den ska vara oss tillhanda senast imorgon. Pustar ut!

Angående förskoleplats. ..jag ringde kommunen då jag fick tipps från förskolan att jag kunde betala platsen men senarelägga inskolningen. Men det fick jag absolut inte göra. Så vi miste platsen och lades på nytt i kön. Ja...inte som först längre!? Ringde förskolan och hon skulle plocka fram oss så fort hon fått in hnm i systemet igen och hn skulle ha första ching. Inte vårt fel att de erbjuder plats så långt före. Samt att vi gjorde fullständigt rätt att vilja vara med vårt barn längre än att prioritera en plats.
Hoppas nu fvi får plats bara!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar