fredag 14 januari 2011

Bror

Idag åker min bror till Skåneslän och pluggar. Vad konstigt det kommer att kännas att inte se honom varje gång man hälsar på hos mina päron. Jag är inte ledsen... men konstigt är det, särskilt nu när vi väl börjar komma överens någorlunda. Det som däremot fick mig till tårar var att se honom ledsen över att min syster inte prioriterat honom den sista tiden, utan killen går före allt och inget. Det är så synd! Min bror har verkligen försökt och hon...ja ignorerar honom på sitt sätt... Det är så hemskt tycker jag. Det är verkligen synd om bror som försökt och försökt... Han har till och med suttit nu sista dagen med att titta på Gilmore Girls med henne bara för att få vara i hennes närhet och hon har inte ens eg. kollat om de kan göra ngt ihop utan ja... satt på sin serie och tittat och ansett det viktigare... stackars söt! Han var så ledsen... så hemskt att han ska åka ledsen över sin lillasyster som nästan varit som hans tvilling i alla år!!

Håller på att virka en liten garfield just nu, hoppas på att han blir bra. Det är till bror som inflyttningspresent. Ska se om jag kan åka ned i februari och ge honom den. Annars posta den om jag blir riktigt nöjd :) Inte lätt att virka efter att ha sett lite bilder på nätet om lilla pyret... min bror älskar garfield :D

Har stickat klart mammas halsvärmare och pappas med. Vart supernöjd med dessa. Pappas blev annorlunda, använde ett annat mönster... tyckte inte riktigt att det mönster som jag använde till mammas passade en man så jag ändrade lite...hittade ett annat mönster från halsduk så jag testade och det vart snyggare... hoppas de vart nöjda med sina. Passar nog bra nu när kylan kommer tillbaka.

Har insett en positiv sak då man vänder på dygnet... det är att Disney channel håller på dygnet runt. Finns en hel del gammal på natten som är mys att titta på. Så lite underhållning får man ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar