måndag 24 januari 2011

Skumma samtal och sms

Fick för inte så längesedan ett sms om att mina glasögon på spacsavers är klara...numret ledde till eskilstuna! Hrm... brydde  mig inte så mycket om det. Försökte till och med kontakta dem men gick inte så bra.

Nu idag finner jag på telefonsvararen ett meddelande från en socialsekreterare. Kollar upp nummret och det leder till Örebro. Hrm... undrar vad hon ville? Jag har inte sökt ngn iaf.
Så ja... undrar vem det är som har mitt nr som springer runt och ger det till olika pers i sv...hrm

Aja ska skynda mig att äta upp och sen åka iväg... ska köra bil aldeles själv till sös... är megaskraj trots att jag åkt den vägen med pappa förut någon gång... och hem många gånger! Men det är känslan av att åka själv och inte ha ngn som hjälper mig att säga... sväng höger... vänster och rakt fram... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar