fredag 11 november 2011

halsfluss? bihåleinflammation?

Usch... igår frös jag på jobbet en massa... hade ont i knäna... men jag mådde inte dåligt... eller ja... sent på kvällen så började huvudet värkar... men jag kände mig inte febrig... mötte upp maken vid busshållplatsen... och ja... då började jag må dåligt... på väg hem från bussen skakade jag som ett asplöv! hrm...visade sig att jag hade 39,4 graders feber... tar ett par alvedon sover mega dåligt... och har fortfarande lika hög feber när jag vaknar upp dagen efter... alltså idag... fan! Jag som precis har börjat gå självständigt och börjat få kläm på rutiner och allt... inge kul alls!!! :(

Ont i halsen har jag också... tog ett par alvedoner och somnade om efter sjukanmälan... vaknar med 38,5 graders feber... aja... det är iaf bättre... senare under dagen så sjunker febern till 37,7 grader... höll sig större delen av dagen... fram till nu... nu har jag åter ont i leder....huvud och hals... och ja... febern stiger... kanske lika bra att dra till närakuten imorgon och få ett snabbtest gjort... behöver nog kika efter streptockoker... dessvärre... urg... trött så trött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar