tisdag 22 november 2011

jojjo

Nu har jag snart gått klart min inskolning. Känner mig inte riktigt redo att kasta mig in i alla nya rutiner och kunskapsområden. Men det går juh, det mesta iaf... inte igår dock. Då behövde jag en mer erfaren kollega... men nu har jag sett hur en bipapp fungerar. Hade aldrig sett en bipapp förut. Men det var juh eg. inga större konstigheter. Inser att jag måste fortsätta läsa på ang. acidos och alkalos. Förstod iaf att pt hade en respacidos igår :D

Har fastnat på wordfeud självfallet. Spelar just nu emot några randoms och mot en gammal klasskamrat. Hon leder! Men attans vilka skumma ord hon kommer på. Frågan är om de flesta sitter med ett extra program med ord... just nu kör jag på med egna.

Har varit på Vul igår :) Fick ut en ovitrellespruta :D Ja från i fredags till idag hade mitt lilla ägg växt så det knakade... det var nu 19! Alltså en ökning på 7 på tre dagar... så det växte till sig regält bra :) Sen så var slemhinnan fin och var hela 7mm, vilket var bättre än förra månaden. Nu får vi väl bara se och vänta... kanske blir en extra fin jul i år :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar