måndag 5 december 2011

besvikelse

Har inte haft några känningar av min mens alls... lite trött... men ja... har juh jobbat natt... sen idag... tänkte nähäe... det är den 14:e dagen och jag har fortfarande inte fått mens... dyker den inte upp imorgon så tar jag ett test... hrm... klart mensen kom på eftermiddagen... är så trött på att kroppen är som den är... och att det inte tar sig! Vet att det tar lång tid... men jag vill inte vänta längre... vill inte att det ska vara så svårt... vill bara uppleva något som andra bara de ser på en snopp så blir de gravida!

hrm.. köpte en ny mobil idag :) en samsung y...hehe... den var så liten och söt och jag har verkligen velat ha en galaxy men tyckt att den var för stor... detta var som ja... en minijulklapp bara!
Vart lite gladare...

Ringde octavia men det gick inte att få tag i dem... så maken gick förbi innan han skulle på sin tenta på praktiken på sös... Lena ringde upp 5 min efter att han lämnat bygget.... hon undrade om jag ville försöka en gång till innan jul eller om jag ville ta det lungt... sade att jag vill göra nästa försök... vill så verkligen att det ska funka med sprutorna och inte gå till ivf... det ter sig vara en så jobbig och lång process...

Så vi startar med 4:e sprutförsöket... trots att jag ser det som tredje... då det första försöket avbröts...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar