fredag 16 december 2011

VuL

frustrerande! Det blir ingen grav under 2011. Avbröt behandlingen då tre ägg växt till sig... är så sur och ledsen just nu. Vet inte vad vi ska göra... detta är juh en risk för flerbörd... men samtidigt... kommer tre ägg att fastna då de inte fastnat tidigare... eller kommer bara två? Eller ens ett? Ska man försöka och sen bli överraskad? Hur ska man göra???

Blir så förvirrad... vet inte riktigt vad jag ska göra... är så kluven... maken vill försöka... maken vill verkligen... han säger att vad... det är 3 barn... men det är inte bara 3 barn... det är jag som ska bära dessa barn... det är inte så lätt... jag är liten och späd...menar min kropp skulle inte klara av detta. Jag är för tunn för det! Men samtidigt... funderar... kommer verkligen alla tre att ta? När ett inte tagit menar jag... så kanske bara två tar? Eller till och med bara ett av tre? hrm... vill ha råd... vill veta... vill se in i framtiden och förstå...
För jag kommer verkligen inte palla tre barn i magen... och då blir det svårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar