måndag 23 februari 2015

Fortsatt sjuk

Idag är det något bättre men mår fortsatt dåligt. Hostar lungorna ur mig och har ont i hela kroppen. Maken är hemma idag så jag får hjälp med lille D till och från förskolan :) imorgon jobbar han kväll så jag får hjälp med lämning också.
Men sen på eftermiddagen får jag bita ihop och hämta själv!

Jag får min tvättmaskin och torktumlare idag! I skrivandes stund håller leverantören på och installerar in dem.
Ni anar inte vilken panik och irritation jag fick  när tvättmaskinen lade av.
Fick utöka lånet och på så vis köpa nytt.  Men men kan betala av lånet snabbare när båda börjar jobba igen.

Sedan tog det sådan tid innan maskinerna kom och jag var iväg till tvättstugan... ååååh fy!! Jag avskyr tvättstugan. Passa tider på det sättet gällande en tvätt... hemsk ledsen men jag pallade inte det där... sen med två små barn! Hua! !! Ja jag är bortskämd... eller hur vi nu ska se det. Mindre stress om inte annat. Oerhört mindre stress och jag slipper ha två skrikande otåliga barn. Lille D brukar dessutom hjälpa till med tvätten här hemma och jag har tid för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar