tisdag 15 februari 2011

sova?

Har nu försökt somna i ca 50 min...funkar inte! Maken snarkar och ja... Det bara går inte...innan vi gick och lade oss låg jag och sov i soffan!

Men ja så fort man hamnar i säng så puff...klarvaken...det hjälper inte att maken snarkar...

Hrm... Ibland önskar jag att jag hade en tv i sovrummet...ngt att somna till...bara zzzzzz men näe

Slut fortfarande...men halsen mår bättre... Skönt!
Nu väntar bara en halvhelg jobb...symässa och ytterligare en helg jobb!

Juste...makens farmor dog i går...må damen vila i frid... Tykte aldrig hon såg så dålig ut dock. Så gav hon upp livet efter diagnosen...det tykte vi båda...vilket var synd...fort gick det skönt nog för henne...ingen vill juh att en annan människa ska lida! Må hon vila i frid nu! Vi hann iaf se henne två gånger detta år...mer än vi gjorde förra året... Hrm...

Anmälde mig och maken till stegtävling! Ska bli kul..fick räknarna hem idag. Skall regga oss och sen är det att tuta och köra..pågår mars och april tror jag :-) ska bli kul att se hur långt vi kommer...hehe 10.000 steg om dagen motsvarar en promenad till oslo! Tänk om man hade den tiden?
Published with Blogger-droid v1.6.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar