onsdag 6 april 2011

Äntligen!

Äntligen börjar jag känna att jag mår bättre. Dock inte bra än men bättre... har sovit ganska bra idag.

Har nu på morgonen suttit med 4 mins film...eller det blev 4 mins film, har suttit och redigerat i ca 2h. Nu får det vara ett tag! Har än mycket mer att pyssla med. Hoppas bara jag inte hinner tröttna och slänger allt i väggen eller ngt ;) Men tänkte lägga in det hela sen här när jag är klar, men det kan nog ta minst 1v. Och ja. Det är inte det finaste men det duger tror jag? Första gången jag filmar med min kamera och första gången jag sätter ihop ngt så här. Det är då på makens farmors begravning.

Hrm.. ska gå och äta nu, pizza idag igen. Börjar tröttna på billys pizza men ska säga att jag är tacksam över att maken stoppade det i frysen då jag inte har mycket ork till att laga mat än. Blir fortfarande trött av ansträgning och andfådd. Men nu bubblar det iaf inte lika i andningen och så. Svullnaden har gått ned och jag känner mig mer rörlig. Så skönt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar