tisdag 5 april 2011

Svaret

Fick svar igår... på gyn på octavia hade man juh inte sett passage på höger äggstocke och därför varit tvungen att ordna med denna op. Men de hade sett fri passage på vänster. Denna gång har det min vänstra som inte ville visa passage men den högra var finfin. Så det jag fick som svar var att mina äggstockar har en tendens till att reagera kraftigt, men att båda har fri passage. Så skönt att höra!

Idag mår jag lite bättre... har fortfarande svårt att röra mig fritt. Men lite bättre är det. Är så rastlös nu att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Det är fint väder också ute vilket gör det hela jobbigare... undrar om man ska våga ta en liten promenad? Det enda problem jag har är våra trappor...hrm...men det ska väl gå an?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar