tisdag 24 januari 2012

bankproblem *2

Icas hemsida på matbeställning gjorde ngt skumt, satte ett abonnemant på mig och maken utan att vi ville det. Vi hade beställt engångsbeställning. *suck* vilket medförde att våra pengar vart reserverade. Snacka om pinsamt då jag står och ska handla och vad händer? Jo det går inte! Hade juh inga pengar på kontot. Vart först skräckslagen och sen ja rent av arg. Först tänkte jag, vad fan har maken gjort? Men ja... efter lite luskande så stoppar ica beställningen, m pengarna har inte återinförts. Fårse när de kommer in. Behövs juh gärna ha lite pengar. Har ingen mjölk eller så. Visst pengar om 2 dagar men ändå!

Sen nordea... mamma försökte stoppa in lite pengar till mitt konto via en check som inte gick. I brevet påstår de att jag har fått checken men det har jag inte fått. Och logiken fungerar inte för mig. Varför ska jag få en check som de inte sätter in av säkerhetsskäl för att de är rädda att jag snott pengarna från någon annan. Aja... men brevet är tomt har verkligen tittat noga och den fanns inte med! Hrm hoppas mamma får tillbaka sina pengar. Annars ah... blir tokig på banker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar