onsdag 18 januari 2012

Kvällsjobb!

Känslan av att ha sovit gott är underbart! Dock är det ganska jobbigt ändå att känna att man ändå sovit för lite...förstår inte hur det går ihop ibland. Sover hela 10h men ändå för lite... eller är det så att jag sover för mycket??

Har nu påbörjat ekg-kursen. Tittade lite imorse... känner redan  lite ångest, varför gav jag mig in på en kurs för? Men samtidigt är det lika bra. Behöver ha något att göra vid sidan om jobbet som är lite intellektuellt. Visserligen sitter jag och läser dagarna i ändan...
Ja det jag läser är nu twilight böckerna, ännu en gång. Fast denna med engelsk text. Vill se hur bra min engelska blivit, och visst är den bättre!
Pratade med en pt i veckan som endast pratade engelska och det gick juh bättre. Var inte lika mycket tänkande och stakande i orden som det brukar...hehe...

Usch näe behöver skynda mig lite nu. Ska hinna äta lite gröt också innan jobbet. Har 50 min på mig innan bussen åker. Skynda skynda :D


Oja... har visserligen något som tynger mig just nu. Verkligen. Min bror mår inte bra och har det inte så bra just nu. Väldigt ledsamt för mig. Får skriva av mig senare om den saken.

cykeldag 18. Bara 10 dagar kvar till bim eller mens? ;) Jag har slutat tänka i banorna det kommer att hända innan ivf... kanske inte händer då heller. Vet iaf att min kropp protesterar regält med allt vad hormoner heter... vilka humörsvägningar jag kan ha... blir så hemskt sur hemma för inget...stackars maken

näe 45 min nu. Klä på sig och äta var det juh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar