måndag 9 januari 2012

VUL

Var på VUL idag, gick väl inte så bra. Redan överreagerat...har 3 st äggblåsor igen och detta på dag 8! Aja... inget jag kan göra åt. Blev inte ens besviken. Men då de inte växt till sig helt än så sänkte Lena dosen till 33,3 så får vi se vad som händer härnäst. Ska tillbaka på min nästa lediga dag. Torsdag. Vi fårse hur många jag har då...

Min jacka gick sönder för ca 1 vecka sen. Först på nyår så gick dragkedjedelen sönder... den man dra upp dragkedjan med. Det kan jag leva med. Men när dragkedjan helt börjar krångla. Ja då är det dags med nytt.
Dock har jag huvudvärk! Det kostade en del. Maken tycker att jag är värd vartenda öre... jobbar och sliter...klart man ska köpa sig en ny jacka eller?

Detta var jackan jag köpte...den dyraste hitills... men skulle det bli något så går den att justera och göra den lite större också ;) Riktigt varm...det var kärlek i första ögonkastet :D

Köpt på Mq http://www.mq.se/media/5062015_DK%20KHAKI_front_normal.jpg

Sen har mina sulor börjat pajja helt. Har haft skorna i ca 7 år. De läcker inte än...men det är väl dags att byta... och klart att jag skulle ta det med! Ja iaf enligt maken. Jag själv säger väl annat.

Men dessa skor blev det...

http://www.ecco.com/~/media/Shop/Catalog/113/01/010102/852523/852523-51707.png?w=537

Ja...dyrt dyrt, men helt klart värt det iof. De kommer att räcka ett bra tag! Älskar all men har huvudvärk. Har ett problem nämligen, jag kan inte riktigt skämma bort mig själv med dyrt. Jag får ont i magen och huvudet då. En dålig åkomma som jag har från mor... men samtidigt kan jag slösa på pyssel, men inte mig själv på det sättet.

Ja tillbaka till behandlingen, om det är så att den sänkta dosen inte hjälper denna gång så går vi över till menopur. Men somsagt, jag vart inte besviken. Är inte arg. Orkar bara inte reflektera eg. Särskilt inte när nederlagen kommer tätt. Vill försöka koncentrera mig på annat. Livet kretsat i stortsett bara kring gyn och gyn. Vill njuta av livet lite också!!! Har till mitt positiva fått frikort. Ska lämna in kvittona till jobbet och få lite pengar tillbaka! :D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar