torsdag 12 januari 2012

Trötthet

Kom hem från octavia idag och var supertrött! Gick och lade mig i soffan, läste... läste... och sen åt jag... hrm... oj! Sen somnade jag ett par timmar. Maken ringer och meddelar att han är klar i plugget och att vi hinner träffas lite innan han ska på träning. Vaknar upp ordentligt och inser att jag måste ta och städa i köket. Ser förfärligt ut där... annars kan jag juh inte laga middag.
Blir köttfärslimpa idag :D Gillar köttfärslimpa...ska bli mums

Ja VUL... ibland blir jag förvånad över hur bra vissa människor är på sitt yrke, medan andra är lite av en förvirring. Tycker om då läkare verkligen är bra på det de gör, menar har man läst så många år då borde man bli bra efter ett tag? Strävar själv på att bli bra om många år. Även om jag är sköterska, kunskap är något man ska ta till sig och även utöva efter att man fått den!

Men ändrad till lägre dos har lett till att de andra äggen inte blivit större. Utan ett tagit riktigt med fart. Sen var det en annan som verkar ha växt lite men inte mycket alls. Så ägget växer nu självt till stort och nu har vi inte längre sexförbud... hehe... blir ovitrellespruta till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar