torsdag 19 april 2012

förkyld självfallet

Vart megaförkyld! Dock inte så hög feber 37,5*C som max. Men tillräckligt för en lågtempare som jag är...
Känner mig helt mördbultad

dragningarna i magen slutade ett tag och nu är de lite i full gång igen. Får ringa octavia imorgon för att be om nytt recept om det skulle hända något i helg. Man vet aldrig... tänkte inte riktigt på det senast jag var hos dr. G... Känner mig konstig idag... men denna förkylning gör mig helt slut

Har de senaste dagarna gått och lagt mig tidigt. Inte konstigt... imorgon dock upp tidigt för att ringa och sen sova vidare :D
Jobb på kvällen som jag ska orka med också! He... hoppas det blir en bra kväll... känner mig inte så bra...men har ingen lust att vara hemma...inte då jag inte är fullt slut men samtidigt vill jag inte förlora en dags lön...

Har inte hunnit renovera klart... ska iväg till flugger färg också... sen så har vi pratat om Jysk för att köpa garderob  till det ena rummet...måste sen kolla om det får plats i det andra rummet.

Den till det ena rummet... där får det plats precis på ena väggen närmast dörren. Dock i det andra rummet är det en lampknapp som är väldigt i vägen med 1 cm... och det blir då svårt att lägga in samma garderob. Tänkte mig då pax garderob, hörnvarianten. Men den är otroligt dyr!

Behöver en garderob som är ca 94-95cm bred...får leta vidare...antingen köpa samma tillbåda då jag väl hittar en som passar båda rummen eller ta två olika... svårt det där! :D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar