tisdag 17 april 2012

Renovering

Maken och pappa var på annandag påsk och handlade golv samt lister till Ds förredetta rum. Sen har vi inhandlat easycover och jag har nu spacklat en hel del samt är nästan klar med uppsättnigen av easycover. Det har gått långsammare än tänkt då jag tagit mycket pauser och vilat ut ordentligt också! Har varit 4 dagarsledig, vilket har varit gudomligt skönt :)

Idag är det dags för jobb och har det gått med min behandling?
Jo det vart tre äggblåsor denna gång med en på 15, en på 12 och en på 19. Tror dessvärre inte det har hänt något denna gång heller. Pesimist? Mjae, orkar bara inte bli besviken.

Har bim nu på fredag, tre dagar kvar med andra ord och det drar samt sliter i tjejmagen hit och dit flera gånger om dagen. Vilket det gjort förr innan det blivit dags för mens... sedan har jag blivit förkyld dessutom. Mitt immunförsvar tenderar att bli sämre innan mens... så ja, det känns som om det är på g. Lite nyfiken dock förra månaden kom mensen 2 dagar tidigare än vad den skulle. Undrar hur den behagar att göra denna gång? Helst får den då komma innan eftermiddagen på fredagen tack om den nu ska kommma...för då hinner jag ringa octavia och även få ut ett nytt recept.

Usch segt i huvudet...ska juh vara utvilad juh! Jävla förkylning ;)

1 kommentar:

  1. Hejhej,
    vad härligt med en renovering. Vad blir det för golv och för färg i rummet? Vore kul att se bilder! Jag jobbar på Byggla.se och det vore kul att se ditt projekt hos oss. Du kan väl maila mig på vendela@byggla.se så berättar jag mer. Vill du bli en bygglare får du en liten välkomstpresent :)
    Lycka till med rummet!
    Mvh
    Vendela på Byggla

    SvaraRadera