tisdag 3 april 2012

Vul

Åh inatt kör jag mitt sista heltidsnatt. Är lite trött på att jobba heltid natt faktiskt...det känns i kroppen och är inte så himla skönt!

Har ansökt om 80% natt till sommaren... hoppas jag får igenom det :D

Var på Vul idag...så idag mår jag illa och är groggi...fick juh ingen riktigt sömn...men det är sista nattpasset...så vad gör det? Får vara seg då ;)
Men denna gång var det inte lika som förra... hade 2 äggblåsor på 11mm... och 2 äggblåsor på 15mm... så nu hoppas jag på att dessa två mindre stannar i växten och de större sätter fart.

Slemhinnan var som vanligt 5mm... så inget att skryta om... kanske uppnår en 6mm-6,5mm till ägglossning... om jag nu får fortsätta... men det får väl duga för att vara mig?
Tror slemhinnan växer ca 0,5mm/dygn. Ca! Ja när det gäller mig så växer den väl typ inget alls nästan... men det är min kropp det...

Får hoppas på att de andra äggen inte växer till sig mer... orkar inte ännu en gång att avbryta och sen starta om. Det börjar bli riktigt tröttsamt... men men

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar