måndag 30 april 2012

fortsatt trött

Konstigt nog har jag fortsatt att vara trött på kvällarna... bra iof... piggare nu på dagarna iaf. Har tagit min allergimedicin vilket gjort det lite lättare i huvudet.

Valborg och sitter ensam hemma. Ska ta och plugga lite, kanske titta på lite film och sen sova? Ska upp och jobba, vet inte riktigt om jag har lust att gå till brasan. Särskilt inte när maken inte är med. Känns lite trist då faktiskt.

På onsdag ska jag på Vul, dock med en annan läkare. Hoppas Lena skrivit en ordentlig journalsammanfattning...jag har juh tendens till att få lite vattenblåsor...har en systa och ja... 3 blåsor åt gången.

Idag gick jobbet otroligt bra och smidigt. Trist då inget händer men samtidigt fick jag göra det lilla extra. Ta hand om pt, prata med dem. Erbjuda lite mer omplyssling. Dock var det bara en som behövde det...hehe... så det vart ju lite tråkigt det med.

Det ska vara lagom. Varför är det sällan lagom?

Åhh...nu idag har jag varit "kär" eller ja...lite extra "kär" bara i atmosfärn i allt... jag har vandrat runt i ett lyckomoln...konstigt? Imorgon kanske det är tvärtom. Brukar oftast vara så... Känner mig konstig samtidigt... lite främmande. Kan inte riktigt sätta ordet på vad det kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar