tisdag 20 maj 2014

Hemska drömmar

Avskyr drömmar om missfall. Har hitills sluppit men inte i natt. Drömde om att jag var på gyn själv under kvällen och får reda på att jag måste ta tabletterna... det overkliga i drömmen är att doktorn ser detta innan jag ens blir undersökt. Det andra är att beben ser ut som en räka på ultraljudet när jag väl blir undersökt och doktorn säger att det dött igår....i drömmen är jag i v 12... så det stämmer ju inte heller... men annars... sorgen, ilskan och det hemska kändes så verkligt. Jag vet att det bara var en dröm. Men den var så känslomässigt starkt att jag nu har svårt att somna om. Dumma sinne!!!
Vill bara skaka av mig allt. Vill bli omhållen men har en liten snutt som ligger emellan oss. Han fick nog ont i magen i natt och enda sättet att trösta var att sova mellan oss :)

Näe upp på toa och sen försöka tvinga mig till sömns. Avskyvärda dröm!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar