onsdag 22 december 2010

manlighet sitter i sperman

Har trott länge länge att manligheten sitter i paketet. Och ja det gör den också! Både utsidan och självaste insidan! Sperman är en del av manligheten. Hur detta kom på tal? Jo, jag fick min mans svar på spermaprovet... även sperman har "adhd-syndrom", hyperaktiva så jävlar och i mycket mängd! Gör han mig inte gravid så är de fanskaparna helt blinda och utan känsla för bra var de...
Ja till saken... då maken fick svaret vart han jätte nöjd! Och nu när han fick se siffrorna var han ännu nöjdare! Hehehehehe... och då jag fick siffrorna sade jag bara på skoj, "maken lär rama in det" varav två kvinliga läkare skrattar och säger att det inte skulle förvåna dem då det verkar som att en del av manligheten sitter i sperman.

Alltså... jag visste väl det ena men inte tänkte jag att det var det andra också? Hade inte riktigt trotts så om min man förrän han var nervös över provsvaret. Det tar mycket på dem och det är inget ovanligt fick jag höra!!! Äsch... alltså är det problem så är det, bara att tuta och köra på annat sätt eller hur?

Inatt drömde jag om sperma som attackerade en stad... hrm... och männen som satt där vid sina bord och log brett... sjukt? GUD JA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar