tisdag 14 december 2010

Mens...

Konstigt att man hinner glömma hur det eg. är och så. Herregud vilken mensvärk jag har! Har inte haft detta på megalänge... tror det är andra samlade menstruationen i år. Vilket är mycket mycket lite då.
Jag skulle till gyn idag. Först var hela dagen ett helvete... patienterna var megaotrevliga och tror verkligen att detta är ett serviceställe :(
Sen kunde ingen lösa av mig förrän i sista sekund.
Springer till gyn är där 2 min innan tiden... och då får jag höra att min tid är avbokad pga att dr fick ett samtal om sjuk anhörig! Hade jag kommit dit 5 min innan som jag tänk.. hade tänkt ca 15 min! Då hade hon tagit emot mig och jag varit klar!
JÄVLA JOBB!!!
Nu kanske jag inte får ngn tid denna vecka... och jag som tyckte det passade så bra då jag fick min samlade mens... menar på lördag är det 5 dagen och det är då man helst ska börja med pergo.

Ville så gärna fortsätta på bebisverkstaden...men nu blir det uppskjutet... vem vet till när... iof kanske bara max 1 mån... men när man väl längtat så mycket så blir det bara tröttsamt att det inte blir som man tänkt sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar