onsdag 8 december 2010

stress stress

Insåg att det varit tressigt de senaste dagar... sov i hela 12h inatt!
Vi har haft det mycket på avdelningen... i förrigår så pass att en minnesvag dag låste in sig på ett uttrymme som sedan inte gick att öppna så att man fick bryta upp dörren! *suck* det bara urartar sig ibland! Och inte på det goda sättet ens en gång!

I förra helgen hände ngt som kanske inte var så bra i den synpunkten att en av våra vänner kanske inte kommer att kunna slappna av i vår närhet. Och det är trist att den personen inte vet bättre om oss... det är så tråkigt och jag tycker mer synd om den personen som denna person bor ihop med... denna person får stå ut mer! Det är så synd när det händer saker där den ena partnern sen visar sig vara osäker i sin relation och att det är eg. det som gör det hela obehagligt...Hoppas det blir bättre snart! Känns som om man trippar på tårna för att inte förarga i onödan och så ska det juh inte vara!!

Vart trött och irriterad på en arbetskamrat igår... ibland är naiviteten så tråkig att det inte är så roligt! Och denna ljusa naiviteten bara följer en... uuuurg..! det är bara för mycket... råkade ryta till tillslut... men samtidigt kände jag att det fick vara droppen.
Eg. var inte naiviteten som gjorde mig sur... i sig... utan att jag satt vid en dator och försökte fixa mitt schema och en efter en frågar om de får stämpla in. Varpå jag säger! Nu är du den sista... jag tänker fixa klart... självfallet kommer denna lilla tjej och ska logga ut just då... sade blankt nej... och jag vet att det tar 2 sek... men dessa två sek tar det för mig att fixa schemat... sade du får ta en annan dator... klart det inte går! För det innebär juh att man får ta och gå till en annan ex och det orkar man juh inte... istället står hon irriterad bakom mig. Jag ordnar med mitt schema och sen stämplar hon ut... hade hon så brottom så kunde hon förfan ta en annan dator... näe... denna är juh närmast och denna ska man ta helt enkelt...
blir så trött på sådant... men men... hon får vara irriterad på mig bäst hon vill nu... för jag är så trött på detta!!!

Det kommer två nya nyexade till avdelningen... suck... var inte så roligt! Ville ha fler mer erfarna! Men men iaf en ny kille! Och sen en till som var på intervju och han är inte nyexad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar