måndag 29 augusti 2011

Första dagen... behövde inskolning... ;)

hehe... segt att vara en förvirrad ssk efter semestern! Jag har som tur varit rondbefriad! Helt slut ändå.
Imorse vaknade jag dessutom med sånna smärtor i axlar och skuldror! Hrm... har haft ont hela dagen.
Lycklig vart jag över att jobb-byxorna satt löst! Wiho! trodde jag hade gått upp men inte då!

Var på apoteket för att få ut mina puregon. Och måste säga att apoteket hjärtat eller vad det nu heter är verkligen inget bra apotek i Haninge! De har ingen koll. Medan apoteket boots är bara hur trevliga och bra somhelst!

Har nu bokat vårt bröllopsdagsfirande... blir tyvärr inte den 12. Båda är upptagna... men på kvällen kan vi självfallet ha det mysigt och så. Men vi ska ut den 17 september istället och äta lunch på kaknästornet www.kaknastornet.se och sen ska vi se djungelboken http://www.stadsteatern.stockholm.se/index.asp?pjaser/djungelboken.asp&main på stadsteatern! Det ska bli kul. På kvällen är det gårdsgrillning med makens eldfakirsuppträdande. Blir nog en supermysig dag! Längtar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar