söndag 28 augusti 2011

Skolmaterial

Idag gick vi och införskaffade diverse med skolmaterial. Pennor, övestrykningspennor, block, sudd osv...
Maken ska nämligen börja plugga imorgon. Han fick igår reda på att han kommit in. Grattis till honom! :D
Har kollat upp en del kurslitteratur både till syster och maken.

Har införskaffat lite illerfoder samt sand på crtzoo.

Har till min förfäran tittat klart på alla hitills utgivna true blood! Tur att ett nytt avsnitt ges ut idag, så jag kan se imorgonkväll... det avslutades på ett spännande ställe!

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Längtar inte! Känner att jag skulle vilja ha ngr dagar till. Men man ska juh tillbaka ngn gång.

Till middag idag vart det sorunda Haninge grillare. Sen har jag gjort matlådor av Findus oxpytt. Hoppas det smakar bra imorgon.

Näe ska slöa lite till i soffan innan det är dags att bege sig till sängen... måste upp 05:20 imorgon. Pust!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar