tisdag 2 augusti 2011

Som vanligt

Som vanligt så är jag riktigt dålig på att uppdatera denna blogg. Men ja... nu är det semester!
Har sökt nytt jobb igen och förhoppningsvis har jag fått det. Det lät väldigt positivt.
Sen vad mer... jo jag ska till El gouna egypten med fritidsresor i en vecka! Jag längtar så!! 2011http://www.fritidsresor.se/resa/egypten/hurghada-kusten/el-gouna/three-corners-ocean-view-och-ocean-view-club/utflykter?season=sommar-2011

Gjorde en brasiliansk vaxning igår. Tänkte att jag måste spacea till det lite. Gjorde skitont! Men måste säga att det nästan inte kändes alls vid blygläppar och bakåt. Vart så förvånad. Aja... hädanefter blir det bara bikinivaxning och armhålevaxning! Clinic divine heter stället och det var ett bra ställe. Harmonisk miljö och snabb och kunnig personal.

Lena min doktor har dessvärre semester... :( Men klart att hon ska ha det! Men men... så vi har bestämt oss att inte köra med ngt alls... tills september då vi själva kommer från semestern. Orkar inte med att hålla på med sprutor under sommaren. Så tröttsamt då jag verkligen är livrädd för dessa hornomsprutor.... löjligt...säkert... men tycker verkligen inte om kanyler i kroppen av olika slag :/ Har gått tre månader sen vi blev uppsatta på IVf lista också... tiden går fort... så om ca 7 mån kommer de att kontakta oss... ja tiden går verkligen fort...

Näe ska fortsätta verkligen med det jag påbörjat... står och rensar kartonger från lilla rummet. Ska slänga en del saker idag. Bilen fungerar inte som den ska så det blir ngr vändor idag tyvärr till återvinningscentralen. Men det är lungt har juh semester!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar