onsdag 31 augusti 2011

Attans då!

Får kompensera med att försöka skriva två inlägg idag.

Igår hade jag ngn form av kompetensutvecklingsdag. Fick lite tid för att rensa och städa lite och fiffla lite med mina ansvarsområden på jobbet. Trodde att jag skulle kunna dra tidigt, men drog väl kanske vid 15.30 och började 8 på morgonen! Var en del som skulle göras, plus att jag tog mig friheten att äta på 50 min också. Det var juh ingen som var beroende av mitt arbete.

Har nu införskaffat alla färgerna av dessa glas på tradera. Fick tag i de sista igårkväll. Dock har tradera gjort ngt konstigt. Ena auktionen gick inte att att genomföra så då skulle jag testa lite senare. Testade direkt med en annan istället och då gick det. Tog även en till då jag ville ha två glas även den gick. Fick två mail om vunna auktioner. Problemet är att budgivaren har fått att jag köpt 3 glas! Men jag ville bara ha två. Ska ringa tradera och se om de kan lösa problemet. Annars får jag köpa de tre glasen. Inte ska budgivaren få onödigt med avgift liksom. Då kanske jag själv får lägga ut glaset på tradera. De går åt som smör dessa glas :D
I vårt glasskåp ser det ut som om vi inget annat gör än att gå på donken och äter! Hehe... men tror att av alla de glas vi har därifrån så är det väl 2 som vi köpt via donken. Resten fått tags på annat sätt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar