måndag 22 augusti 2011

Nytt jobb

Ja... från och med den 1 november så jobbar jag på MAVA Huddinge istället. Känns konstigt att byta jobb och så, men ett måste om man vill få upp sin lön och allt. Dessvärre. Men jag är glad...mer utvecklingsmöjligheter!

Idag efter 11 kan maken ringa och se om han fått en plats och kommit in på rgtprogrammet. Hoppas han kommer in i år. Det vore så kul förna! Han längtar så verkligen!

Har varit i egypten en vecka också. Egypten är så fantastiskt! Tyvärr väldigt fattigt vilket man verkligen kände av som turist då de var mer på en att försöka få saker sålt samt mattiggning. Men kulturen och historiken är så fin! Ska se om jag har lite mer tid att ordna med bilder sen.

Mitt problem nu är att min externa hårddisk håller på att krascha helt. Gör nu ett tragiskt försök att rädda mycket. Köpte en ny hårddisk dessutom. Hoppas den håller bättre. Det som var skönare med den är att jag slipper sladdar och liknande. Det är en wifihårddisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar