lördag 16 juni 2012

:)

Idag blöder jag inte... vad skönt... har blött lite grann då och då efter karlns behandling


Var aw igår. Dock lite trist att det var så få som kom. Men vi hade  det trevligt :) Sen så gick jag ut med Markus. Tog en liten cider på sjättetunnan och var på långpromenad.

Kom hem och försökte titta på serier halva natten. Funkade si och så. somnade lite då och då... vilket resulterar i att jag var megahungrig redan vid 14:00 och var tvungen att gå upp. Så här sitter jag... inte trött... får försöka ta en liten tupplur sen.

Fundersam... nu har jag inte haft fler "felaktiga" drömmar. Skönt det... vill inte ha dem...

tänkte faktiskt att jag ska strunta i att kontakta de som inte ens själva gör ansträgningar... tråkigt... men sant... kommer nog att mista en del kontakter... men det skiter jag i... finns ingen anledning då de inte ger mig en andledning.

Hade tänkt gå till gymmet innan jobbet... fårse om det blir ngt... kanske orkar ta en promenad innan jag går lägger mig... kanske en promenad till ica maxi... handla det jag vill och sen hem och vila... på det sättet har jag fått lite ansträgning...utan gym... är inte så sugen på gym idag...

Ska till gymmet iaf en gång i veckan under sommaren...hålla igång lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar