tisdag 12 juni 2012

drömmar...

Nu kör vi på twillight stuk ;) Jag vet något som är säkert:

1. Jag har varit riktigt lat idag. Har sovit bort hela dagen. Legat i sängen från 01-14:00. Kan det bli bättre? Kan det bli skönare...? Jo jag kunde ha legat en stund till.

2. Maken har brutit tån och indirekt är det väl mitt fel. Tjafsade om en kyss och han skulle väl busa tillbaka och ge mig en hejdåpuss, snubblar och bryter tån mot sänggaveln. Han är hemma idag. Och imorgon. Men mina planer består att inte vara hemma utan att göra saker. Träffa vänner. Ha roligt. Behöver komma bort min vardag som består av mycket hemmavarande/görande och sen jobb.

3. Att jobba glest natt är underbart bra. Det har varit skönt trotts att dessa nätter jag haft har varit tuffa.

4. Jag håller på att virka ett par converseliknande skor till kompisens lilla Maja. Ville så gärna ta henne i väskan och bara rymma. Hehe... så söt liten plutt. Knyter sig än mer i livmodern och tanken om att inte fungera som man ska återkommer. Blir nu lite mer pepp på ivf. Ska iväg på torsdag och få katetern testad. För att se om jag inte behöver sövas ned i narkos då jag verkar vara trång i gången. Inte ens det ska vara normalt på mig! Hrm...sådant är livet, varför vara normal för?

5. Har haft en dröm jag vaknade upp av mitt i natten. En dröm jag gärna hade sluppit ha. Verkligen, kändes nästan otrogen. En sak är att kanske ha lite snuskiga tankar om en annan än maken ibland och kanske bli lite hetsad av busiga sms eller så med annan. Men i själv och hjärta och i aggerande kommer jag aldrig att göra ngt med någon annan utan maken. Det är så vi sagt. Att om båda är med... så och jag vet så skulle det bli då det nästan blev med ett annat par en gång...där killen bangade mitt i allt... hrm... men tjejen var juh iof på... dock iom att killen bangade vart allt förstört...men ja åter till drömen... iom att jag inte kontrollerade det hela... det var en dröm som bara pågick...gick hela vägen... så det vart så fel... kändes fel när man vaknade... hrm...helt fel... särskilt när det inte vart på givna promisser...

6. Jag börjar bli nervös... riktigt nervös... snart startar all min medicinering... hur kommer jag att då vara? Är redan hormonell som bara den... är så jobbigt att vakna och vara kåt... mitt på dagen om man ser ngt snyggt eller så... reagera lika... och kvällen innan man ska sova... till och med så pass att även efter orgasm... jävla manliga hormoner...funtad jävla kropp! Maken klagar juh snart på skavsår...hehe

7. vill till liserbeg och åka berg och dalbana... ville dit förra året med... försöker ragga ngn till v. 27...har semester då...

8. 4 pass kvar och sen är det semester. Har just nu ledigt till och med lördag. Gick av i söndags... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar