onsdag 13 juni 2012

tatuering vs piercing

ja vi lär se vad som händer idag. Undrar om han läser mina inlägg eg. Tror inte...har aldrig kommenterat en enda tanke som jag skrivit här. Så jag antar att han inte ser det som ngt intressant vilket kanske är tur för mig. Vissa saker ska man nog hålla hemligt ändå från sina närmsta eller?

Och då frågar man säkert sig... kommer det inte att märkas på kontot? Mjae han märker inte alltid då pengar försvinner... hehe... illa men sant... så stor koll har han på ekonomin hemma. Bara kollar att vi har men inte vad saker och ting försvinner på. Men ja.. det är väl en av mina saker... är ett kontrollfreak så det så...

Men blir det piercing blir det svårt att dölja... den andra blir nog lättare... och roligare då han väl hittar den... vad blir det och var... det lägger jag upp bild på i sinomtid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar