tisdag 18 augusti 2015

En liten skvätt

Förutom en liten skvätt i kallingarna så har första förskolebarn gått kalasbra.  Han kom hem med samma kläder på underkroppen som han gick iväg med. Däremot då hällde han över sig ett glas vatten på överkroppen. Så byte får jag allt ha med mig idag igen. Funderar på att ha 5st ombyten där med. Så tar jag bara och håller koll när det är dags att fylla på!

Ska idag gå och kika på ett nytt gym. Vill komma igång och just detta gym ligger bredvid mataffären. De har barnpassning från 1.5 år. Det är väl det enda negativa, men yngre barn får däremot följa med in så länge de sitter i sin vagn. Måste testas iaf. Just nu betalar jag 510kr för 1 gång i veckan... och på det stället skulle jag betala ca 246kr i månaden. Resterande av pengar ska läggas undan så att vi har till någon rolig aktivitet för lille D. De har nämligen barndans på det gymmet, men kostar 995kr.

Avslutar med att skicka med en bild på mina senaste kallingarna. Rätt så nöjd. Gjorde på ett lite annorlunda sätt denna gång :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar