fredag 28 augusti 2015

Sjuklingar

Har två förkylda barn! Inte så pass att vi behöver vara inlåsta men så pass att jag inte vill utsätta andra för deras närhet med risk för att de ska bli sjuka :/

Mini har fått 2 tänder... en nedre framtand och en nedre hörntand. Den andra nedre främre tanden är på g.

Vi har för 4 dagar sedan slutat amma helt. På hans signaler. Han puttade undan mig och bet mig. Hur tydlig får man då vara? Dagarna innan så vred han och blev arg då han kom i närheten utav brösten. Så nu har jag ammat klart för gott!
Blev lite snopen då han verkade så tuttglad. Men vad skönt! Nu kan jag få min kropp tillbaka! Så fort mensen dyker upp ska jag testa de nya p-plåstrena.

Hade gärna tagit p-spruta men då kan min pcos bli värre och jag totalt ur balans... det vill vi ju inte!

Juste... nu gled jag totalt ifrån det jag hade tänkt skriva... egen tid!
Hade sett fram emot lite egen tid i duschen efter att ha blivit nedkräkt av mini pga en massa slem. Vad händer? Jo där står lille D vid duschdörren och har klätt av sig. "Mamma, D*** duscha, ja ja ja!!" Happ. .. Istället för egen musik och en skön varm dusch, blev det barnmusik och en ljummen dusch!

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar