måndag 9 juli 2012

bättre och bättre

Mår bättre för varje dag. Ringde dock avdelningen jag legat på för att få förlängd sjukskrivning... nämligen så att jag orkar med att jobba denna vecka, men inte fullt ut. Ska nämligen jobba 4 nätter och det tror jag inte att jag orkar... så jag tar och sjukar mig fram till lördag och jobbar lördag samt söndag natten... vilket ger mig lite ytterligare dagar att repa mig och sen blir det inte så tufft för kroppen.

Hittade detta idag "Camisecret" . Det ska vara ngt för att dölja brösten med i för urringade tröjor. Men varför köper man då en sådan tröja från början? Finns ingen anledning till att slösa den tiden... och de pengarna... hehe värdelöst helt enkelt! som en polare skrev: att skapa ett problem som inte finns.
och det är klart... det finns säkert fina människor som har det här "problemet" för att de köpt fel tröja eller ngt och sen är i behov av att lösa detta genom att köpa ytterligare en accessoar istället för en ny tröja som matchar deras behov... förvånad? Eg. inte... men förstår inte folks dumhet bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar