tisdag 24 juli 2012

PMS och "mens"symtom

Har migränaktigt, såsom jag brukar få vid mens... har pms, skitsur för ingenting. Megahungrig som bara den! Men ingen mens... hrm.. brukar bara ha det den dagen jag har mens och inget mer... nu har de pågått i två dagar. Dag 11 med sprayen. Läste att många inte får sin mens förrän vid dag 14 med spray trots att den info man får är 7-11d. Vissa får ingen mens alls. Så jag är inte orolig. Får jag ingen mens får jag ta ett gravtest nästa måndag då jag hör av mig till fertilitetsenheten som avtalat.

Har idag varit ute och plockat hallon med bror. Gjorde sedan en sockerkaka och tryckte ned en massa hallon. Mums!!! =)
Mamma var roligast i det hela... klagade på att det var så många kärnor, men hallå det är hallon säger jag... då svarar hon att det är därför hon inte tycker om hallon, men varför vill man då smaka på kaka?

Somnade mitt på dagen också i ngr timmar. Varit trött hela dagen... är fortfarande trött... vill bara sova. Men men... ska vänta in min sjuke make. Han slutar snart från jobbet, ledig imorgon. Stackarn mår inge bra i magen...
men jag var gullig imorse ;) åkte iväg tidigt och köpte favvis yoghurten som bara finns på maxi och sen lite mountain dew och nybakt bröd. Uppskattades av hnm.

Satt ute på balkongen och åt frukost och mös =)

Sen mitt i det hela ringer bror och bjuder ut mig på pizza hut... hehe... hrm... hade svårt att inte säga nej... samtidigt svårt att gå ifrån min kärlek som inte mådde bra. Men han insisterade... så jag gick... och resten vet ni =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar