onsdag 4 juli 2012

Hur mycket ska man behöva kämpa?

*Asg* vill man så går det! Hrm... svårt att ha ont men samtidigt vara frustrerad till max. Men efter mycket krångel så gick det. Lite smärtfullt men det gick. Fick lirka oss in i en bra position. Ja blev inte mer än ett vanligt ryggläge för mig och ha hnm mellan mig... men men... sen hastighetsanpassning självfallet... hrm...
trots krånglet så blev det skönt och mysigt. Efteråt ska man försöka lirka sig loss också utan att falla ihop i gråt pga skratt...men det gick... inser att det gör satans ont... och klart han också har ont... han har ju låst sig i en position som medfört smärta i tån som han brutit... hrm... men det var fan värt det! Dumstridigt värt det!! :)


Tidigare idag var han megagullig... frukost på sängen och allt... sen går han iväg och handlar på maxi. Skyndar sig innan jobbet... han kommer hem med en hel bal med toapapper och känner sig riktigt "duktig" över att ha tänkt ekonomiskt... tittar på pappret... och han ser direkt att ngt är fel... min underbara min avslöjade allt... och han frågar vad som är fel... innan jag hinner svara inser han att jag har problem att säga vad som är fel för att det kommer att låta så fel... så han säger snällt "säg vad du tycker...ser att det är ngt galet".
Ja det svar han få är "hur kunde du köpa så strävt toapapper, helt fel märke och sort! Framför allt sort! Det där går juh inte". Ja jag ångrar genast att jag sagt ngt, han har ändå varit supergullig och försökt. Sen ja... det är fel sorts toapapper! Hur tänkte han nu? Iof ekonomiskt...men hallå... rätt papper ska det vara! Ja, jag är knäpp...men så är det.
Snäll som han nu är säger han bara. Jag tag och byter ut det. Jag har kvittot kvar. Det är lungt åker in ngn dag framöver. Känner mig så sjukt dum. Sade också att det känns dumt att gå tillbaka med det. Men samtidigt är det fel papper och mycket fel papper...
Han skrattade åt mig och hrm... så var det med det.
Sen säger han "jo men annars funkar det som hushållspapper". Han får ytterligare en underlig min. Men hallå? Det är så litet...går inte att torka ngt med det?

Jaja, så går det när karln ska försöka storhandla själv... det blir lite som det blir... älskade make han försöker iaf! Det är väl det som räknas.

Idag känns det bättre förresten. Har inte tagit ngra tabletter, vilket känns underbart skönt... ska försöka ta och städa upp lite hemma också... ser ut som ett bombnedslag igen!

Fick hem mitt skydd till mobilen :) Riktigt fin. Ska nog bara ha den på jobbet. Blir så stor och klumpig annars. Men fint skydd verkligen :) Är som en liten läderväska, svart med rosa prickar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar