söndag 1 juli 2012

Kuddar...sömn

Lyckades sova tillslut. En liten stund till eller ganska länge kanske? Tror jag somnade om vid 7-8 tiden och gick upp nu vid 12. Inser nu vikten av bra kuddar, vilket jag inte har för ryggläge. Men de har funkat så fint för sidoläge liksom.
Får införskaffa bättre senare.

Vaknade upp helt blöt...det är varmt och kvavt. Maken har glömt att vattna växterna så det blir projekt ett. Ska sedan försöka duscha lite och äta ngt... sen bege mig till Tessan och titta på film. Hon bor på ganngården så det är inte så att jag flänger runt utan tänker ta det så lungt det bara går. Men behöver ut från hemmet om inte annat... så att jag inte blir helt galen.

Tog sjukskrivning från 1/7-9/7. Ska försöka få semester 12/7-15/7, hoppas det går. Lade ut på fb om det sen kanske chefen kan hjälpa till lite? Vill inte tillbaka för tidigt och belasta arbetskamrater...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar