måndag 2 juli 2012

Filmem/kväll

Var hoss tessan igår och hade det mysigt. Hennes lilla tjej är så supergo att bara sitta och titta på.

Vaknade nyss och har lyckas sova helt liggande i kanske 4h i sträck. Var helt fantastiskt skönt. Känner hur tröttheten fortfarande sitter i men kan inte riktigt gå och lägga mig än. Musklerna gör lite för ont!
Sedan vaknade jag nog inte för att det gjorde ont utan för denna brakare jag släppte ut*2.
Halsen känns inte lika stel längre och bröstet inte lika tungt. Betyder nog att gasen börjar ge med sig. Känner mig inte helt lika svullen som igår.

Nu börjar magen klia. Sår när de läker, de är så jobbiga!!!

Undrar om jag ska med ikväll till tessan igen... de ska kolla på skräckfilm. Vet inte om jag är så sugen på det. Men kan ändå inte sova hundra bra så vad gör det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar