måndag 16 juli 2012

Spraydag 3

Har glömt uppdatera att jag börjat spraya. Den där sprayen smakar pyton. Det värsta är att direkt efter sprayningen så kittlas det enormt och jag har sån lust att nysa. Kvider runt ett tag. Usch!
Kommer att spraya i 14 dagar och sen köra igång med sprutor. Nu har jag synarel som jag tar i båda näsborrarna morgon och kväll.
Har varit väldigt varmt ute och inne. Hemma inbegripet uppemot 28 grader. Varit tvungen att ha medicinerna i kylskåp.

Ska idag börja ta mina vitaminer igen. Behöver komma igång med det. Läste att det är bra med folsyra och sen fortsätta med det fram till vecka 12.

Sitter på bussen hem. Glömt bort att det är sommartidtabell som gäller numer. Behövde prata med bemanningsassistenten och chefen för att få min sjukskrivning inlagd så som jag ville.

Det har gått hyfsat bra dessa två nätter. Nu har jag lite ont, men det har varit mycket i natt. Men haft snälla arbetskamrater som hjälpt till så mycket de kunnat. =)

Ont i ögonen. Solen skiner så underbart vackert men för starkt för trötta ögon. Har solglasögon men ont gör det ändå. Dock härligt med värmen.

Ska hålla mig vaken när jag kommer hem. Får matleverans någon gång mellan 9-11. Hoppas de kommer tidigt, så att jag får sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar