tisdag 28 augusti 2012

Rd12

Tror inte jag förklarat vad rd betyder... men ruvardag som det heter vid ivf efter et (insättning av ägg).

Fortfarande inga symtom mer än för mens. Nämligen huvudvärk, trötthet och .svullna men icke ömmande bröst... men nöjer mig ändå! Stickan var starkare imorse så fortfarande händer det ngt i kroppen =) har fortfarande inte fått ett riktigt starkt streck men nu ser man det tydligt och inte som vid rd8 där jag fick vinkla och rd9 där maken såg men tvivlade lite ändå.

Ska vänta med ett nytt digitalt test till på lördag... ska ta i samband med testdagen. Då borde det stå 2-3 kan jag ju tycka!!

Heja heja pyret! Knäpp javisst!? =) ♥

Idag är det ima dag två. Ska se om jag hittar till omklädningsrummet =) hittade knappt ut igår, men det ska nog gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar