torsdag 23 augusti 2012

rd7

Oj! Gissa .... tror att maken börjar fundera på hur det står till med mig...
Vaknar upp kl 5 på morgonen med världens frossa... stänger av fläkt och tar på täcke. Ingen feber... gubben min går och lägger sig på soffan för det är för varmt i sovrummet.

Går upp själv 30 min senare då jag ändå ska ta min vagg. Känner mig otroligt hungrig och sugen efter kolhydrater. Har haft detta sedan dag 2 med vaggisarna... Läser på fass att progesteron med underhållande dos 3ggr/dag har sin topp efter 1 dygn...hrm... biverkning??? OJA! Där ställer jag mig och lagar krämig svamp"risotto" kl 5.30 på morgonen! Normalt? NEJ!

Maken kommer upp och stirrar på mig, plockar fram lite saker för att jag ska slippa ställa mig på en stol... och sen går han och lägger sig. Men stackarn! Ingen lugn och ro inte!!!

Lite trött på alla hormonbiverkningar... sömnstörningar... trötthet... svullna bröst... mindre kramper i magen... hunger...

Det värsta av allt... tog bara några tuggor av maten sen blev jag mätt... inte klokt... så nu efter några timmar så tänkte jag gå och sova en stund till... Känner att jag inte riktigt orkar med ngt mer på ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar