fredag 17 augusti 2012

Ul från igår

Ja... jag vet att ödet har sin väg... och att en bild kanske gör saken värre om ett negativt besked kommer. Men det är ändå ngt häftigt. Så ser jag det..  ngt häftigt jag vill dela med mig till den som vill se.

Kan inte sätta mitt hopp på ett embryo förrän det blivit ett foster...

Men bilden för mig betydde att jag och maken iaf kan skapa liv ihop... oavsett dess öde.

Aja där är bilden på vårt fyrcelliga... som idag med turen och dess vilja blivit upp till 32... =)

USCH! dessa vagitorier har nog gett mig en begynnande svampinfektion. Ringde ivfenheten och de sade att om det blir värre så får jag ta canesten. Pust! Det är nämligen det som hjälper =)

Idag ska det bakas semita! Så ska gå och handla. Lägger nog upp bild och recept sen om jag kommer ihåg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar