torsdag 8 november 2012

bullen

Nu påpekade en annan arbetskamrat att det börjar synas. Visserligen är det en av de få som vet om det än. Men iaf =) Magen har lagt sig nu fint och det börjar väl synas mer och mer. Det är en bulle nu och ser inte halvtjock ut.

En annan arbetskamrat har gissat sig fram genom att stirra länge i omklädningsrummet och sen observerat mina ändrade kostvanor på jobbet... med en fin kommentar "Du är pinnsmal i vanliga fall, är du gravid?"

Har börjat få ont i revbenen. Tror jag får byta till bygelfri bh. Googlade runt lite och det var visst inget ovanligt från v. 13 att få ont då magen börjar växa och allt pressas lite mer uppåt.

Äntligen börjar jag bli pyttelite pigg. Ibland... och sova mer oavbrutet. Sov hela 4h per gång i natt och kunde vara vaken till 21 iaf! Men iof hade inget arbete igår utan det var utvecklingsdag som jag gärna kunde ha skippat

Har ätit lite potatis också. Kokt och vanligt stekt faller mig inte i smaken än. Men ungsgrillat och friterat det går bra. Så nu har jag lite mer variation på mat igen.

Inte lika hungrig längre och inte alls några större symtom. Men det är väl som det ska vara. Tur att man blir förvarnad i böcker och appar om saken faktiskt.

Börjar väl bli dags att beställa en gravpiercing också. Vill ju hemskt ogärna ta om hålet efter grav. Men måste jag så måste jag. Så enkelt är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar