torsdag 15 november 2012

Död fisk på sängen

Ligger i sängen och är helt mör. Jobbat tre arbetspass och de har tagit musten ur mig! Så trött! Gårdagen började dessutom helt fel på jobbet.
1. Jag stod inte med på listan. Men i schemat
2. Skulle vara resurs... yeay tänkte jag.
3. Blev extra vak efter 10 min som resurs. Det är så tråkigt!!! Att sitta och glo på en person en hel dag... fast 15  min senare
4. Paniken hörs i rösten... Hrm det saknas en Ssk på ett team... fick ta över... blev avlöst... kom igång med morgonarbetet och tablettdelning vid 8.45.
Då brukar man vara klar! Och alla dessa antibiotikor! !! Tack och lov fick jag hjälp av kollegan. Tar en macka vid luren medan jag rapporterar över en person jag träffat i 5 min och denne åker på rehab. Med makan i halsen börjar ronden 9.45 istället för 9.15....
Sen flöt hela dagen lika... pyssel och att göra hela tiden... var så slut sen

Somnade vid 18.30 igår efter underbart goda tacos. Har varit uppe och kissat vårt 3e h i natt... trodde det var över för stunden... tji fick jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar