måndag 4 november 2013

Ont :/

Har sedan två dagar tillbaka ont i ögonhålorna samt lätt huvudvärk. Huvudvärken eskalerar för minsta lilla. Idag vaknade jag med samma plus täppt näsa. Attans! Håller jag på att bli sjuk? :/ det hoppas jag verkligen inte! Jag börjar jobba på fredag!

Maken stannade hemma från plugg idag. Så nu ligger jag i ett mörkt sovrum medan han har pysslat med sonen. Behöver detta! Snart dags för amning och sen så får vi se om jag orkar upp. Trött är jag som attan. Har sovit dåligt också.

Blev klar med hjälmmössan! Passar en ca 4-6mån. Gav bort denna till min kusins lille. Han blev så fin!

2 kommentarer:

  1. Usch då! :( finns inget som hindrar en från att klara av vardagen så mycket som huvudvärk! Det handikappar en verkligen. Hoppas värken ger med sig!

    Vilken jättefin mössa!!! Jag ska försöka lära mig sticka och virka snart med hjälp av min vän som är jätteduktig. Har alltid velat kunna det!

    Skickar en krya-på-dig-kram till dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman! Kram!

      Åh det är så mysigt att virka eller sticka! Avslappnande efter en jobbig dag! Och dessutom en härlig känsla då man är klar! Hoppas du kommer att tycka om der!

      Radera